Autor artykułu PageAuthor - 01-01-22
Tworzenie landing page dla zwiększenia sprzedaży
Strona docelowa to strona internetowa, której jedynym celem jest generowanie konwersji dla produktu lub usługi. Celem strony docelowej jest przekształcenie odwiedzających w potencjalnych klientów, które są następnie przekazywane zespołom sprzedażowym i ostatecznie przekształcane w klientów. Zwykle jest to pierwsza strona, którą ktoś widzi w Twojej witrynie. Istnieje wiele różnych typów stron docelowych, ale najczęstsze z nich to strony generowania leadów i strony sprzedażowe. Strony lead generation są wykorzystywane przez firmy, które chcą zbierać informacje od potencjalnych klientów. Strony sprzedaży są używane przez firmy, które chcą sprzedawać produkty lub usługi online.
Jak stworzyć skuteczny układ strony docelowej?
Strona docelowa to strona internetowa, która pojawia się, gdy użytkownik kliknie wynik wyszukiwania lub reklamę. Zwykle służy do zachęcania odwiedzających do podjęcia jakiegoś działania, oferując im produkt, usługę lub informacje.
Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to określić cel swojego landing page i odpowiednio go stworzyć. Możesz użyć tej listy kontrolnej z HubSpot jako przewodnika:
- Czy to do generowania leadów?
- Czy chodzi o konwersję zakupu?
- Czy jest oferta?
- Jakie są zalety Twojej oferty?
- Kto jest grupą docelową?
Gdy masz już pomysł na to, co chcesz osiągnąć na swojej stronie docelowej, możesz zacząć projektować. Oto kilka wskazówek, jak stworzyć skuteczny układ: Nie komplikuj! Nie używaj zbyt wielu kolorów ani układów. To sprawi, że Twój projekt będzie trudny do odczytania i rozpraszający. Zachowaj prostotę i używaj tego samego schematu kolorów na swojej stronie docelowej, co w pozostałej części witryny. Użyj spójnego układu na wszystkich stronach swojej witryny.
Kluczowe elementy strony docelowej o wysokim współczynniku konwersji
Strony docelowe służą do przekształcania odwiedzających w klientów. Współczynnik konwersji to odsetek odwiedzających, którzy podejmują pożądane działanie. Trzy najważniejsze elementy, które mają wysokie współczynniki konwersji, to:
- Nagłówek: powinien być chwytliwy i przyciągający uwagę, ale nie za długi ani za krótki.
- Podtytuły: Powinny być krótkie, informacyjne i opisowe.
- Przycisk wezwania do działania: powinien być widoczny, łatwy do znalezienia i reagować na kliknięcia.
Jak wybrać najlepsze kolory i czcionki dla swojej strony docelowej
Wybór najlepszych kolorów i czcionek dla strony docelowej to kluczowa część procesu projektowania strony docelowej. Może to zrobić lub złamać. Psychologia kolorów w projektowaniu jest ważnym czynnikiem podczas projektowania strony docelowej. Przyciągające wzrok kolory mają kluczowe znaczenie dla przyciągnięcia uwagi i wyróżnienia przekazu. Bardzo ważny jest również wybór czcionek, których użyjesz na swoim landingu. Wybrana czcionka powinna być łatwa do odczytania, mieć dobry kontrast i być odpowiednia dla odbiorców.
Landing page a sprzedaż produktu lub usługi
Strona docelowa, współczynniki konwersji, współczynniki konwersji na podstawie elementów strony. Pierwszym krokiem do stworzenia dobrego landing page’a jest zrozumienie klienta. Jakie są ich potrzeby? Jakie problemy chcą rozwiązać? Dopiero wtedy możesz stworzyć landing page, który przekształci klientów w sprzedaż.
Strony docelowe są ważną częścią podróży klienta. Są pierwszym wrażeniem Twojego produktu lub usługi. Celem jest stworzenie strony docelowej, która przekształci odwiedzających w potencjalnych klientów, a ostatecznie w klientów, dostarczając wystarczającej ilości informacji o Twoim produkcie lub usłudze i przekonując ich do podjęcia działania. Strony docelowe powinny być proste, skoncentrowane na jednej konkretnej ofercie i zawierać wystarczającą ilość informacji, aby odwiedzający mogli podjąć decyzję, bez zbytniego rozwlekłości lub przeładowania niepotrzebną treścią, która nie jest pomocna w konwersji.
Landing page jak go skutecznie wykorzystać w promocji strony internetowej?
Strony docelowe to rodzaj strony internetowej, która została zaprojektowana wyłącznie w celu przekształcenia odwiedzających w klientów. Mogą być wykorzystywane do promocji produktu lub usługi lub do zbierania informacji o odwiedzających. Strony docelowe są często używane w połączeniu z reklamami typu pay-per-click (PPC), gdzie są kierowane do osób, które wykazały zainteresowanie produktem lub usługą.
Istnieje wiele różnych typów stron docelowych i ważne jest, aby zrozumieć, co każdy z nich robi przed utworzeniem jednej. Strona docelowa generowania leadów jest zwykle używana przez firmy, które chcą zbierać informacje od potencjalnych klientów, podczas gdy strona docelowa oferty jest zwykle używana przez firmy, które chcą promować określony produkt lub usługę. Strona docelowa webinaru może być wykorzystywana przez firmy, które chcą przekazać więcej informacji o swoich produktach i usługach poprzez wideo na żywo. Kiedy szukasz strony docelowej generowania leadów, chcesz dołączyć formularze zgody, w których odwiedzający mogą podać firmie swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail w zamian za treść informacyjną lub w zamian za przyszłą komunikację od firmy. Przyciski udostępniania w mediach społecznościowych będą również pomocne w zachęcaniu ludzi do udostępniania treści.
Najnowsze posty

Optymalizacja i monitorowanie pozycji wizytówki w Google - klucz do sukcesu w biznesie online
Pozycjonowanie wizytówki Google to kluczowy element współczesnych strategii marketingowych, n
PageAuthor - 11-04-2023

Kompleksowy audyt UX sklepu internetowego - sposób na zwiększenie konwersji
Celem kompleksowego audytu UX jest zrozumienie, jak użytkownicy korzystają ze sklepu internetowego i jakie są
PageAuthor - 22-11-2022

Zarządzanie bezpieczeństwem sieci
Bezpieczeństwo sieci to czynność ochrony sieci komputerowej przed kradzieżą lub uszkodzeniem jej sprzętu, opro
PageAuthor - 23-07-2022

Rozwiązywanie problemów ze sprzętem komputerowym
Usługi komputerowe to rodzaj usługi, która jest świadczona klientowi przez eksperta komputerowego. Ekspert zdi
PageAuthor - 10-07-2022

Outsourcing usług IT - jakościowe wsparcie technologiczne
Outsourcing to proces, w którym organizacja przenosi swoją działalność lub część swojej działalności na zewnęt
PageAuthor - 09-07-2022

Dedykowane aplikacje dla firm – dostosuj je do swojego biznesu
Aplikacje dedykowane to programy, które są przeznaczone do wykonania określonego zadania. Mają jeden cel i mog
PageAuthor - 12-06-2022